im in luff with bumblebee AND bumblebee do luff me »

Saturday, May 22, 2010

surat untuk mereka.

entri ini untuk mereka

kehadapan mereka.

korang,
aku rindu sggt2 everi single moments ngan korang dulu.
melampau2 lepas aku tgk gamba2 kite.
aku rindu bile kte dah habes clas, kite akan membazirkan duet minyak kite,
pusing2 shah alam, tgk rumah2 chantek smbil berangan.
kite selalu berangan nak buat rumah besar2, then umah kte dekat2.
kite selalu berangan yang bile each of us dah kawen & rumah kte dekat2, then just jerit tuk gosip.
bile raye kite pi raye same2.
pagi2, kite akan keliling shah alam tuk kutip masing2 dr rumah tu ke klas.
kite sanggup behimpit ramai2 lam satu kete tuk pegi class same2.
bile sorang xpegi class, bmakna semua xpegi.
bile terserempak lecturer, akan tanye, mane yg lain2.?
dalam kereta, semua akan nyanyi dgn suare sumbang masing2.
bile time exam, kite p mcd stay up smpai pagi.
ujung minggu kte akan pegi kg baru tuk p ship mkn chicken chop.
kite tak pernah takde activity.
masing2 tau perangai masing2.

bile kite ade probs, kite akan adekan meeting tergempar.
bile ade yg cari pasal, kite akan same2 duk satu meja tuk solve probs.!
kite akan same2 jaga sesame sendiri. kite akan protect diri kite semua.
too many cabaran yang ade lam our frenship,
tapi semua tu takpernah putuskan kite.


korang,
thanks cuz korang takpernah tinggalkan aku bile aku menanges jatuh suatu ketika dulu,
pada korang la aku mengadu.
koranglah jugak yang buat aku tersyum.
korang berjaya buat aku nanges sekarang cuz terlalu rindukan korang.
koranglah abg2 & teman2 aku yang the BEST
suatu mase.
koranglah sahabat aku sampai bile2.
DAN yang paling penting.
even kite jarang jumpe. jarang kol.
ingat janji kite, kite takkan terputus hubungan, takkan lupekan the pun'd.
and juge. ingatlah yang aku takpernah lupekan korang.
koranglah my BFFs.
hanya the pun'd. nothing can changed it.



adeq korang,
sarachantek

11 comments:

faz_e said...

merindui kawan2 juge~

Keyyah said...

sweetnya... sewonokkan masa blaja.. ssh senang dikongsi bersama

NurSya said...

hmmmm..sahabat sejati* sentiase di hati..:)

etam grecek said...

persahabatan yg indah....

NH said...

kawan biar 1000. becinta biar 4.. hahaha..

Syafiq Kadiran said...

sweet sangat....miss my fren tu..huhuhu~~

yebbit + . + said...

to all:maceh2 semua. ;)

Young Millionaire Cik Mariah Sazali, said...

wow...nk nangis gak bce,,touching la babe =))

yebbit + . + said...

arieko san : ohyea. kite pon nages lagi ne. ;huuu

.. i Nurqa_Maria .. said...

seronoknyer..
ai punye kawan sumer da ke maner..
huhuhu

yebbit + . + said...

emyqa: meh2 kawan ngan i. i janji xkn kemana2. ;)

Newer Post Older Post Home