im in luff with bumblebee AND bumblebee do luff me »

Friday, November 5, 2010

mood balik kampung.

spoil kan? bile kte buat sumthin mood kite tibe2 balik kampung.

too many thingy yg aku buat tis week spoil. byk probs yg ade lam minda tis week. thanks to Allah coz aku ade gap fo my last paper, till skg, i didnt start anything yet for my last paper ne. Mr.Bumblebee dah bising cuz aku taksentuh lg my books. arghhh. serabut pon ade. how to concentrate? me oso dunno.

malas pon ade. semua ade? rindu sesangat kat mama. adeq opie, ateh n achik. ksimpulannye rindu sesangat kt rumah. :(( taksabar pon ade nak balik next week, hug mama kuat2. goshhh. reali mish mama taw. *sob sob sob* Mr Bumbleebee slalu duk pujuk ne kalo nanges ingat kat mama. huu. *thanks dear, dats y me cyg kamu ketat2*

actuali, ryte now, i am at McD. Mr Bumbleebee ajak aku study kat cni, cuz he knows kot i will not study while i am at home. so, i think i shud study dlu k. ;)

to aie: nati yebbit update psl diet ye. tq
to kwn2 TBL: ape marker kite tuk sok ne? adess.

to luv: thanks for aweys make me :)

2 comments:

dilot said...

entah ler ape tanda.. nak balik kg jap lagik ni.. bg jek la timbang kosong.. berat naik woo..

yebbit + . + said...

@dilot

tu lerrr. yebbit duk cari gak ne. emmm. minggu ne kak ika bg tanda tanya je. huu

Newer Post Older Post Home