im in luff with bumblebee AND bumblebee do luff me »

Tuesday, October 12, 2010

TBL:macam sedap je.

hurmm. duk teman Mr Bumblebee makan ne. kat McD. dah lame dy tak bekpes sini. skang dah kul 11am++. so bekpes time dah habes la. jadi oleh kerana itu. sini sane blakang depan duk dengar orang duk goncang-goncang makan. ermm. sedaaaaapnye.
huhuhu. tapi mr Bumblebee langsung tak tergoda ngan goncangan itewww. aku lam hati. emmm yummy yummy.

eh tak boleh laaa.! aku dah stat diet.

ehehhe, starrt dr hari tu, hr ne baru sebut pasal diet. dah 2 hari berdiet. penangan contest TBL tu hebat. kuat iman aku. InsyaAllah. berhasil. :)

aku mulakan diet ne ngan makan buah je dulu. nak cuci perut. :) try laa. okei je. then malam minum green tea osk. kompem bangun buang ngan lawas nye. :) *cehhhhh, baru 2 hari ne. dah pandai bg org petua*. :) pastu lapa je minum air. air kosong ye. bukan air MILO or COKE. huuu

okeilah. nak kena siap2 pi gym plak ne. dah seminggu xpegi. Mr Bumblebee pon dah pot pet pot pet dah lame xg.

muke bile Mr Bumblebee kol ajak p gym. huu


cepat semua tadah tangan bace doa ne:

Ya Allah Ya Tuhanku, bantulah yebbit tahan selera makan dy. bantulah yebbit dapatkan berat badan yang sempurna mengikut ketinggiannye dah kesesuaian badannye. amin. :)


notakaki: setiap kali title entri ade TBL, dats mean entri tu adalah berkaitan ngan TBL or dietan. huu

7 comments:

darkbatman said...

yebbit, dh stat eh?
nampak cam susah gak cara yebbit gune 2..hhe.

blh bertahan x? program 2 aie xbper phm sbnrnya.. nk aie guide ker?

yebbit + . + said...

aie, plezzzzzzzzzzzz. aie jd trainer pon sanggup. aiee jd instructer.!!! plezzzzzzzzzzzzzz.

F.I.C.K.R.Y said...

Wahh! Berdiet ekk?! Manthooppppp laaa heheheee...
Fikk pon nak berdiet la jugak pasai nak kasi perut timbul 6 packs yang berketui²...

Tapi yang jadik masalahnyer... 6 lapisan kat perut ni kene training kasi kempis dulu hahahahaaa...

yebbit + . + said...

fickrry: a'ahh. meh2. :)

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

jika mc d tu free atau org belanja ...selera nya ada kot

sebelas said...

chaiyokkk diet :D




http://nomborsebelas.blogspot.com/

azzey said...

yebbit: sedap gak bfes kat mcD ek?

slm terjah dg blog BA...

Newer Post Older Post Home