im in luff with bumblebee AND bumblebee do luff me »

Tuesday, October 12, 2010

gedik takpe, mengada jangan.

taktaw la pe title yang aku letak tu. suke ati la, aku yang duk menaip ne. ahahaha. :P

sebelum memulakan entri ni, marilah kite berdoa moge2 Mr Bumblebee tak bace entri ini cuz malu nati aku. ahahhaa.

aku taktaw la perasaan ni sebabkan oleh kerana musim sekarangg ne ke ape kan.
membuak2 la perasaan tu. huu. *sambil malu2 ne* ahahah.

perasaan ape?

GATAL nak kawennnn.!!!! ahahaha.

kalo kawen skg sah2 la makan pasir lauk kicap. ahahaha.

okei2 bertenang ye yebbit, sabarr. ahaha.

sebab2 aku tak layak langsung lagi nak kawen adalah:
  1. aku BELOM habess blajar lagi. panjang lagi perjalanannye. huuu
  2. Mr Bumblebee juge masih blom lagi hbes blaja.
  3. papa dah cakap dari kecik lagi, selagi tak habes blaja jangan nak menggatal. huu
ngeeeee. oleh sebab itu, aku setkan kepala otak aku tuk BELAJAR bersunggoh2 & kerja leklok rajen2. bagi duet kat mama & papa tiap2 bulan dulu. huuu.

notakaki:ne entri mode nak exam. ahaha. merapu rapan.

10 comments:

Gayahspears said...

aku gedik & aku ngada2.. so ko suke tak??? hahahaha.. jwb2 suklan cepu emas nih...hik3

yebbit + . + said...

terpakselahh sukee. ahahaha

lan_ax said...

normal utk seseorang tu terasa nk kawen.. lan pn pnah rasa gk.. mungkin disebabkan kadar hormon yg tggi n cukup matang..
http://duitlama2u.blogspot.com/

yebbit + . + said...

@lan_ax

tu laaa. asenye sebab dah berumurr ne. ahaha.

Amy Syaquena said...

salam...

dua2 x suke..nak gedik na manja boleh tapi bukan depan orang hehehe...sowok2 dalam bilik sudah!


jemput ke sinar raudah ye

yebbit + . + said...

@amy

hehehe. tu tajuk je. yebbit pon xley yg gedik sgt. kna penyepak sat g. ahaha

hamzah ian said...

gua pun nak exam gak ni.. grr..

yebbit + . + said...

@hamzah

jom exam same2. huu

eiffel said...

kehkehkeh...........................


:P

aku xngada tp ramai mbe aku ckp aku ni gedik...

aku kewl jerk...tap dalam aty

'camtaek jerk dorang ni -.-"'

Bungakopi said...

relax ar..aku pon gedix jugak. tp ditahan tahan. hehehe

Newer Post Older Post Home