im in luff with bumblebee AND bumblebee do luff me »

Wednesday, February 9, 2011

currently.

currently im at Selayang *rasenye la* kat tempat taman layang-layang* also not sure the exact nameof this taman*.

duk teman Mr Bumblebee main futbol. :) aku suke tengok dy main bola. rase cam tgk cristiano ronaldo ngah main bola *haha, mati aku puji bf sndiri, haha,Mr Bumblebee, jgn persaan. haha* tapi biarlah kn. aku memang suke tgk gaya dy bile dy main bolaa. hee *kantoi lak, takpernah cakap dy pon psl ne, sile jgn kembang pada yang berkenaan. hee*

banyak yang nak di cakapkan pasal currently.

currently, my life masih lagi mess up dengan diri aku sndiri yang still lagi biasakan diri dengan hidup sebagai orang yang bekerja. kalo dulu ade class pagi2, if taknak pegi aku tto je sampai habes ngantok but now? 6 am bangun cuz taknak jam. huu. tapi, if aku takde all this experience, my life takkan call life plak kan. huu. :)

tapi, ape yang aku paling taksabar is tunggu nak konvo bulan 5 ne. ye la, bukan senang aku nak habeskan BLS ne. macam2 dugaan yang aku tempuh & macam2 perangai aku buat nak habeskan this degree. N alhamdulillah, i did it.! :)

otha than dat, aku still gak lagi biasekan diri to study at nyte while siang bekerja. huu.

just, please. doakan kejayaan aku dalam hidup & akhirat jugakkk.

ameen

Align Centergamba penyeri. motippp? :p

notakakiberuang: i mish mama & adeq2 a lotss. papa baru jupe smlm. :)

0 comments:

Newer Post Older Post Home