im in luff with bumblebee AND bumblebee do luff me »

Wednesday, February 9, 2011

cabaran 101

heeee. cabaran 101? apakah? dalam entri lepas ak ade cakap pasal cabaran ape yang duk lalui skg. heeeeeeeeeee.

cabaran ne xde kena mngena pon dgn org lain, takde sangkut pautan pon ngan otha people life. just for me, yebbit. ;)

okeila, cabaran 101 ne adalah cabaran aku nak bdiet lagi. hee. yes, aku takde cerita kat mane2 entri pon kan yang aku menang malaysian blogger biggest loser kn? tak sangka langsung aku menang. maybe otha contestant saje ne nak bagi yebbit menang e. nati aku buat entri spesel tuk postkan pasal TBL & hadiah. ;) okei? *macam ramai je yang bacekan blog ak ne*

ohye, berbalik pada cabaran 101. yes!! memangla aku menang TBL season 3 tu, tapi kawan & reader skalian, badan aku naik balikkk!!! naik banyak. ne lah akibat bile bercuti sakan kat uma. huu.

jadi, aku amek inisiatif *entah btol xejaan ne ha* tuk berdiet la. betol2 ne ha. nak konvo nati bulan 5. :) nak cantikk balik *ehh, cantik ke ko b4 this, larikkkk. ;p*

btw, TBL banyak bantu aku tuk kurangkan berat badan. sangat. :) thanks to kak ika yang duk organise the competetion. *nak masuk season 4 plak bleyy? hee*

0 comments:

Newer Post Older Post Home