im in luff with bumblebee AND bumblebee do luff me »

Tuesday, August 25, 2009

.sekeping nota buat dia.

sayang,
kala aku perlukan insan di sisi,
kau hadir di sisi aku,
kau datang menemani daku,
dirimu hadir membawa cahaya menerangi kegelapan hidupku,

saat itu,
aku mula senyum kembali,
mula ketawa girang seperti aku yang dahulu,
mula tersedar dari lamunan dunia yang mengasyikkan,
kau bawakan aku sebuah dunia kebahagiaan.
terima kasih sayang.

cinta,
rindu yang hadir setiap ketika
sudah cukup buatkan daku tak keruan,
buatkan daku tak senang duduk,

namun,
gelak tawa kita bersama,
menjadi teman aku kala sendirian,
sudah cukup buatkan aku tersenyum mengenangkannya.


sejujurnya sayang,
daku tak sanggup kehilangan dirimu.
kerana dirimu kuibaratkan nyawa diriku.

terima kasih tak terhingga buat kamu sayang,
kerana ku menyedari bahawa,
betapa bahagianya aku punya kamu.

terima kasih che mohd kaspu di atas cintamu itu.





230609'


1 comments:

Anonymous said...

thanks so much my dear,
cayang kamu bangat si...:-)

KaFadz....2309

Newer Post Older Post Home