im in luff with bumblebee AND bumblebee do luff me »

Wednesday, August 25, 2010

sudah lama dan banyak juga.

------@
dah lame sgt aku biarkan blog aku ni. nak cakap takde mase, melambak gak mase memandangkan aku xbanyak subject this sem. ermm. entahla, aku banyak fokus kat study rasenye skrg*Alhamdulillah* :) aku kena score this sem. dah last sem *InsyaAllah*

aku update siket2 k. huu

memandangkan ne bulan ramadhan, aku cerita bout this month la ye. :) Alhamdulillah, dah ramadhan balik*gile lambatkn? semua org dah mood raye.* huuu. puase kali ni alhamdulillah, aku rase macam aku berjaya jadi orang yang lagi baik*giteewwwww,boley ke?* aku sebenarnye ngah berdiet balik. susah gile nk berdiet balik, dah la everitime p bazaar, tabah je ak tgk fud, tp alhamdulillah, berjaya. :)

bukak pose.:) stakat ni, everiday ak bukak pose with Mr Bumblebee + abang (adeq aku) + gf nye. kalo ktorg free, ktorg p bazaar beli fud, then makan kat mne2. :)

Mr Bumblebee macam biasa jadi model aku :)
bukak puase at dataran shah alam.

oh ye, last 2 weeks, aku balik syurgaku, celebrating my 5th sis nye bday. to ateh, along luv u more + more. blaja leklok for ur PMR. xoxoxo

afta celebrate kat rumah, aku + angah + achik kua lepak mcD sambung celeb bday ateh. huuu. ala-ala gurls nite out.


aku takley nak rapu panjang ne, dah jnji ngan Mr Bumblebee, malam ni ak kena study ne. huu.. nanti aku ade mood lagi, aku hupdate yg besh sikit, ne xikhlas ne hupdate. heeee

lastly, aku @ yebbit nak ucapkan semoga semuaaa habiskan puasa dengan hepi & ikhlass.

p/s: smalam aku nanges2 rindu kat papa. papa, along rinduu papa. mama ponn. :((


3 comments:

Malwanaz said...

huhu, selamat menyambut kemerdekaan n selamat bakal menyambut hari raya aidilfitri.. ^^

Unamn said...

wa chumil la kmu ni

yebbit + . + said...

malwanaz: selamat jugee

teddyuna: ahaks, malu.

Newer Post Older Post Home