im in luff with bumblebee AND bumblebee do luff me »

Wednesday, March 24, 2010

W T F

berbaloikah?

kenapalah selalu wujud manusia yang berPHD?

perasaan hasad dengki korang tu takleh ke simpan je.

cukup menyakitkan hati aku.

pergilah. aku tak pernah kacau hidup ko pun.

takpernah publish ape2 pon psl ko. tapi kenapa ko nak jaja semua cerita aku. nak bgtaw kat semua orang pasal aku.

baiklah. aku tau. ko di anugerahkan tuhan rupa paras & badan yang cantik. n siapalah aku kan jika nak di bandingkan dgn korang. *dulu sorang, sekarang dah 2*

entahlah. selagi korang ade mulut + badan yang cantik itu. pi lah bercerita kat semua orang pasal aku. biar semua orang tau.

aku pulak. akan tetap biar dlu mulut korang. diamkan. walaupon jauh kat hati aku ne.

sakit + perit + terluka.

dengan setiap kata2 yang keluar dr mulut korang. yang korang type.

yang korang publish kat FB maupon blog korang.

korang memang tak tau aku tau semua tu.

sebab korang ade mulut + badan yg cantik. tapi korang takde 1 mende yang aku ade.

otak yang bijak.

so. teruskanlah kerja kebajikan itu. sehinggalah InsyaAllah. korang akan ternganga.

nota kaki: aku pon dah keliru. marah ke aku? sedih ke aku? xpelah. aku boleh blajar bersabar.

opsss, terjumpe gamba korang. dpan baik + nerd je. belakang SETANNN.!

2 comments:

amOibex said...

mcm extra gedix n show off la minah tu ayong.. naik semak otak ni membaca blog die...

yebbit + . + said...

i told u oweadi. sian ayong jd bhn. sob. sob. sob

Newer Post Older Post Home