im in luff with bumblebee AND bumblebee do luff me »

Tuesday, March 29, 2011

AMBULANCE


Asal aku balik keje, confirm la ade ambulan lalulitas. haiyoo.

kadang-kadang sebab abang2 ambulan macam ne la orang jadik kompius, korang betul ke ade patient lam tu, or sajer je taknak duk lam golongan jammm sepertimana kami semua.

entri ni untuk abg2 ambulan taw.

kepada abg2 ambulan,

kalo betollah ade patient lam tu, baru la korang nenonenoneno. ini tak, ade ke takde ke patient kat lam tu, mesti korang nenoneno jugakk, kn? kn?kn? *ngaku laaaa*

motiff entri ini adalah kerana aku dengki ngan ambulan yang boleh lajuu je lalu time jamm. how i wish cik TAN is an ambulan. ngeh ngeh ngeh.

1 comments:

sherlina halim said...

Pengen yang lebih seru ...
Ayo kunjungi wwwasianbet77com
Buktikan sendiri ..

Real Play = Real Money

- Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
- Cash Back up to 10 % .
- Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
- YM : op1_asianbet77@yahoo.com
- EMAIL : asianbet77@yahoo.com
- WHATSAPP : +63 905 213 7234
- WECHAT : asianbet_77
- SMS CENTER : +63 905 209 8162
- PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

Salam Admin ,
http://asianbet77.com/

Newer Post Older Post Home