im in luff with bumblebee AND bumblebee do luff me »

Tuesday, November 23, 2010

ohhoiii

dua tiga hari ne, aku asek tu sebut perkataan di atas. ohhoi. korang try la, beshh skali. hoho.

banyak mende yang aku nk kena hupdate actuali, tp blom ade kesempatan. huhu.

lame sesgt dah aku tak cakap pape psl diet aku. sori aie, tangguhan ,meleret2 suda. ohhoii.

tapi dalam pada aku tak hupdate, 3 minggu berturut2 aku bjaya jadi top contestant. huuhuhu.

okei2, sekalian kawan2 TBL, yebbit tidaklah ade diet khusus, yebbit cume on9 sampai tak hengat dunia, pastu tertido. BETUL tak tipu. pastu yang paling penting stndby air kosong kat sebelah. bukan air oren ye. ahaha.

plus kat umah ne, adeq aku, angah jua, sibuk nk diet yang aku pon tatau dy nk jd lidi atau cume seurat rambut. huhu

korang doakan la, aku terus berjaya dalam mengharungi liku-liku dietan ini. huhu.

notakakikiri: eh asal lapa tibe2 ne. ohhoiii.
notakakikanan: beshh gila blog ne, sape kate blog xley jejak kawan2 lame. aku siap jumpe kwn skola rendah lg. halooooooooo sawal.!!

6 comments:

ShawaL said...

haha..hallo...ntah cmne la si ayong ni jejak sawal..jumpe link ktne weh??

Encik Tikus said...

aahaha, aku selalu pakai word "ohoiiii" tue masa sekolah menengah,. rindu kott. LOL

darkbatman said...

sbr jela.. diet masih ke laut ke yebbit?hehee

I*K*T*I*R*A*F said...

macam lg m.daud kilau.hahhahaha :D

San said...

haha..ohhooii..serius 2say,i pn suke sebut prkataan tu..tp mcm m.daud kilau yg lgu senyum jela..xsngka..herm..nice blog..tens 4blogwalking.=D

Ummi Mahmood said...

tahniah yebbit..jadik pemenang TBL3..giler punya banyk yebbit turun..pasni bagi tips kat akak yer..=P

Newer Post Older Post Home